NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

plateiasmail@gmail.com

Αυτό είναι το e-mail της Πλατείας.

-  Αν θέλετε να κάνετε κάποια παρατήρηση, να εκφράσετε κάποιο παράπονο ή δυσαρέσκεια, να προτείνετε μια ιδέα και άλλες τέτοιες παπαριές σας παρακαλούμε να μην τολμήσετε να το κάνετε.
Όπα, λάθος.
Αυτό που θέλαμε να πούμε είναι ότι μπορείτε να μας στέλνετε μέιλ για οτιδήποτε σας καπνίσει και θέλετε να μας πείτε. Σοβαρά, θα είναι όντως χαρά μας να δεχόμαστε μέιλ...

-  Μπορείτε επίσης να μας στείλετε κάποιο κείμενο που έχετε γράψει για να το δημοσιεύσουμε, αναφέροντας (προαιρετικά) το όνομά σας ή το ψευδώνυμό σας.

-  Τέλος, όπως έχουμε πει πολλάκις, μπορείτε να είστε και επίσημο μέλος της Πλατείας, οπότε και το όνομά σας θα βρομίζει  θα διακοσμεί την στήλη των μελών του μπλογκ.
Για να γίνετε συνεργάτες στην Πλατεία δεν έχετε παρά να μας στείλετε τα παρακάτω με μέιλ, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας:

Κάντε κόπυ πέιστ:

"Έχω διαβάσει τους όρους συμμετοχής στην Πλατεία, διαθέτω και θα κάνω ό,τι ζητάνε: 

Είμαι πολύ όμορφος/η,
πολύ έξυπνος/η,
πολύ αστείος/α και, κυρίως,
είμαι ψηλό παιδί. 
Και βέβαια όμως εννοείται ότι δεν είμαι τόσο όμορφος/η,
τόσο έξυπνος/η,
τόσο αστείος/α και, κυρίως,
τόσο ψηλό παιδί
όσο ο Clown.
Επίσης δηλώνω πιστή υπακοή και υπάκουη πίστη στον Clown, τον οποίο θα προσκυνώ κάθε πρωί που ξυπνάω, κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και πριν από κάθε γεύμα.

Είμαι ο/η (το όνομα σας) (το επίθετό σας), στα μπλογκ-ικά (το ψευδώνυμό σας - προαιρετικά), και δεν ξέρω τι μου γίνεται.
Τηλέφωνο: (το κινητό σας)

 Δηλώσεις συμμετοχής δεχόμαστε μόνο Τρίτες από τις 18:01 έως τις 18:02. ΑΥΣΤΗΡΑ.

2 σχόλια:

  1. ρε παιδιά γιατί το 'παρακαλείσθαι' το σκοτώσατε έτσι; πείτε μου ότι το κάνατε επίτηδες γιατί το αντιπαθείτε ή κάτι τέτοιο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίταξε. Οταν φτιάξαμε το μπλογκ, το αντιπαθούσαμε πάρα πολύ, σχεδόν το απεχθανόμασταν και γι' αυτό το γράψαμε λάθος. Τώρα που μας το είπες εσύ, ξαφνικά το συμπαθήσαμε αφάνταστα -σχεδόν το λατράψαμε σα λέξη- και το διορθώσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή