NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Και με το νόμο παράνομοι;

της eva0mwah

Στις 6 Μαίου,όπως όλοι γνωρίζουμαι,οι Έλληνες και τα Ελληνάκια,θα πάμε να ψηφίσουμε τον νέο "ηγέτη" που θέλουμε να μας κυβερνήσει.Συμπεριλαμβάνομαι και εγώ (18 ετών, απο τον νόμο όσοι γεννήθηκαν το '94)

Επειδή θέλω να είμαι σωστή,πρώτα απο όλα απέναντι στον ίδιο μου τον εαυτό,και δεύτερον στη  χώρα μου που δικαιούται λίγο πολιτικό "σουλούπωμα",έκανα μικρές προσωπικές έρευνες,ρώτησα απο εδώ και τσακώθηκα απο εκεί για να δημιουργήσω άποψη για τα κόμματα.

Ήξερα απο την αρχή τι δεν θα ψηφίσω. 3 συγκεκριμένα κόμματα και μέσα σε αυτά,το ομολογώ με όλο το φόβο της σωματικής μου ακεραιότητας,τη Χρυσή Αυγή.Και τώρα επιτρέψτε μου να φωνάξω....ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ?!

Καλούμε τον Χίτλερ να έρθει να διοικήσει;

Πολλά έχουνε ακουστεί γύρω απο τους χρυσαυγήτες αλλά και τα αίσχη που κάνουνε εις βάρος των μεταναστών.Να σας υπενθυμίσω το περιστατικό που βάλανε ένα σκουπόξυλο στον,επιτρέψτε μου,πρωκτό ενός έφηβου αλβανού,με αποτέλεσμα να του κοπεί το έντερο και πάει νοσοκομείο.Έγκλημα κατα της ανθρωπότητας θεωρώ.

Εσείς το θέλετε αυτο σε καθημερινή βάση; Θα μου πείτε πως ισχύει έτσι και αλλίως.Το θέλετε όμως δικαίωμα απο τον ίδιο το νόμο?

Αντί να προστατέυσουμε τα σύνορά μας και να ξεκοκαλιάσουμε το γραφειοκρατικό τέρας με τις άδειες παρανομής μεταναστών,θα μπαγλαρώνουμε όποιον ξένο βρίσκουμε?

Ακούγεται λίγο ναζιστικό κατα την άποψη μου.

Τέλοσπάντων,ότι και να βγεί,τα ίδια σκατά.Δεν αλλάζει το πράγμα...

ΥΓ: Δεν αποτελεί πολιτική προπαγάνδα,για όνομα του Θεού!

''...για να ξεβρωμίσει ο τόπος''




Σήμα του Χίτλερ/Ναζί.



Σήμα Χρυσής Αυγής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου