NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Στελλίνα Σεμπάστιαν: Ποιά (ή ποιός) είμαι.

Γεια σας, ήρθα και εγω.Λίγο καθηστερημένη βέβαια αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει(ότι να ναι).Είμαι η Στελλίνα και ο Σεμπάστιαν. Ναι, είμαι δύο πρόσωπα.Πριν δυο χρόνια μια καθηγήτρια καθώς διόρθωνε τις εκθέσεις μας, παρατήρησε μια μικρή ανωμαλία στη δικιά μου.Είπε πως μετά τη μέση του κειμένου έγραφα τελείως διαφορετικά(άλλη γραμματοσειρά), σαν να' μουν άλλος άνθρωπος. Εγώ δεν το είχα παρατηρήσει καν. Πήγα σπίτι, βρήκα την έκθεση και είχε δίκιο. Μετά από αυτό το περιστατικό, η ίδια καθηγήτρια υποστήριζε πως είμαι άνθρωπος με διπλή προσωπικότητα.Έτσι αποφάσισα να ονομάσω τον δεύτερο άνθρωπο μέσα μου, Σεμπάστιαν.

Τέλος πάντων, αυτή είναι η ιστορία του ονόματός μου.

Τώρα, τι κάνω εδώ σ'αυτή την πλατεία. Εγώ θα σας βάλω να αναρωτηθείτε για πολλά πράγματα, ή και θα σας απαντάω σε καταστάσεις οι οποίες μπορεί να σας αφορούν.Θεωρίες δικές μου που ίσως σας φανούν ενδιαφέρουσες ή και χρήσιμες. Θεωρίες που έχουν να κάνουν με τη ζωή,με διάφορα περιστατικά . Διάφορες απόψεις που έχουν ακουστεί από τον κόσμο. Για να μην καταντήσω βαρετή όμως με ορισμούς και εξισώσεις πολλές φορές θα προσπαθώ να διατυπώνω τις διάφορες θεωρίες μέσα από ιστοριούλες. Ελπίζω να περάααασουμε καλά. Ραντεβού μμμ δεν ξέρω πότε ακριβώς, στην περίφημη Πλατεία...
 
Στελλίνα-Σεμπάστιαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου