NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Clown's γουίκ. 1/10/2011: Ποιός (μάγκας) είμαι.

صباح الخير وماذا تفعل؟

Ή αλλιώς "Καλημέρα σας και τι κάνετε"  στα αραβικά. Είμαι ο Clown και κάθε κάθε Κυριακή θα γράφω κάτι για την εβδομάδα που πέρασε. Δεν έχει νόημα να σας εξηγήσω τι ακριβώς μιας και θα το δείτε αύριο (μην πασχίζετε να θυμηθείτε τι μέρα είναι σήμερα, Σάββατο είναι).

Με τον καιρό θα καταλάβετε πολλά για μένα μέσα από τα κείμενά μου, μιας και δε θα βάζω μόνο τις Κυριακές, αλλά όποτε μπορώ (τις Κυριακές είναι το στάνταρ), επομένως δεν έχει νόημα να σας τα πω τώρα. Όποιοι βιάζονται να μάθουν μπορούν να μπουν στο βλογ μου που είναι το http://e-clown.blogspot.com/.

Πέρα από τα άρθρα, πρέπει να ξέρετε πως είμαι το αφεντικό αυτού εδώ του ιστολογίου και άμα θέλετε να γράφετε κι εσείς πρέπει να με λαδώσετε για να σας επιλέξω ανάμεσα από πολλούς που έχουν την ίδια επιθυμία με εσάς. Μη με ρωτήσετε αν είμαι αριστερός ή δεξιός ή μεσσαίος μιας και δεν είμαι τίποτα και ούτε πρόκειται να γίνω.

 Έχω αποκλειστικά δικές μου απόψεις σε ορισμένα θέματα. Στα υπόλοιπα δεν έχω ακόμα άποψη, μιας και δεν γίνεται μέσα στα λίγα χρόνια ζωής μου να ξέρω τόσο καλά τον κόσμο ώστε να τοποθετούμε σε ΟΛΑ. Θέλω να βγαίνω όσο πιο πολύ μπορώ έξω, αλλά δυστυχώς πρέπει να πείσω τα υπόλοιπα παιδιά να φύγουν από το σπίτι τους και κυρίως από το facebook και την τηλεόραση.

Όσον αφορά τα αθλητικά, είμαι Παπαριακός. Είναι μία διεθνής ομάδα που δεν παίζει σε κανένα πρωτάθλημα αλλά παίζει μόνο φιλικά. Κάνει συμβόλαια με τους παίκτες για μία μόνο μέρα (τη μέρα του αγώνα) και μετά φεύγουν. Ο Παπαριακός στο "Arcidia arena" αλλά δυστυχώς το στάδιο είναι πάντα άδειο μιας και βρίσκεται στην χαμένη Ατλαντίδα και κανείς δεν μπορεί να το βρει για να παρακολουθήσει τον αγώνα.

Η ομάδα έχει αυτό το περίεργο όνομα λόγο του περίεργου όρου που έχουν τα συμβόλαια των παικτών. Δηλαδή, κάθε παίκτης που υπογράφει το μονοήμερο συμβόλαιο εκτός από τα λεφτά που θα πάρει, έχει και το δικαίωμα να κάνει όσες παπάρες θέλει στα ζουμιά μίας τεράστιας χωριάτικης σαλάτας που του παραχωρεί η ΠΑΕ. Αυτές οι παπάρες είναι τόσο νόστιμες που οι περισσότεροι παίκτες υπογράφουν για να τις γευτούν.

Φημολογείται μάλιστα, πως ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Γιώργος Παπανδρέου κλήθηκαν από τους ιδιοκτήτες του Παπαριακού για να βγάλουν την ομάδα από το οικονομικό αδιέξοδο που βρίσκεται.
Κλείνοντας, θέλω να σας εξομολογηθώ πως εγώ βαριέμαι να γράφω εδώ πέρα (όπως και στο blog μου) αλλά με αναγκάζει η μητέρα μου για να γίνω καλύτερος στην έκθεση.
Τα λέμε αύριο,
Clown.
Υ.Γ.: Τα κείμενά μου θα μπαίνουν εκεί που είνα τώρα τα "Βιντεοπαιχνίδια"

2 σχόλια: